Fundusze Inwestycyjne Otwarte (FIO)

Zacznij już od 1000 zł. Szybka i bezpieczna rejestracja online. Buduj swój portfel funduszy inwestycyjnych przez Internet.


Inwestuj w obligacje - Caspar Obligacji


Dbaj o stabilny wzrost - Caspar Stabilny


Inwestuj globalnie - Caspar Globalny


Inwestuj w globalnych liderów swoich sektorów - Caspar Akcji Światowych Liderów


Kup fundusz

Strategie Asset Management

Sprawdź pełną ofertę strategii zarządzania aktywami i wybierz dopasowaną do potrzeb.

Pamiętaj, że - jeżeli nie znajdziesz odpowiadającej na Twoje zapotrzebowania - mozemy stworzyć strategię o indywidualnym charakterze.


Więcej: Strategie Inwestycyjne


Zostań klientem

Wyniki zarządzania
OSTRZEŻENIE - oszuści podszywają się pod pracowników oraz spółkę Caspar Asset Management S.A. »
tekst alternatywny tekst alternatywny

Kim jesteśmy, jak inwestujemy,
co nas wyróżnia
CZYTAJ >>>

Nasza filozofia inwestowania
to Twój zysk CZYTAJ >>>



Zasady logowania

Zasady logowania, Platforma Transakcyjna Caspar TFI

Logowanie na Platformie Transakcyjnej:

Logowanie bez SMSkodu (SMSKod użytkownik definiuje na ścieżce nabycia jednostek uczestnictwa funduszu inwestycyjnego):

W tym celu wymagane jest podanie Numeru Uczestnika lub adresu e-mail, z którego zostało założone konto na Platformie Transakcyjnej oraz zdefiniowanego hasła.

Logowanie z SMSkodem (SMSKod użytkownik definiuje na ścieżce nabycia jednostek uczestnictwa funduszu inwestycyjnego):

W tym celu wymagane jest podanie Numeru Uczestnika lub adresu e-mail, z którego zostało założone konto na Platformie Transakcyjnej oraz zdefiniowanego hasła. W drugim kroku logowania podanie bezpłatnego SMSkodu od nadawcy „Caspar TFI”. SMSkod ma ważność 5 minut od momentu wygenerowania.

Masz problem z logowaniem?

Jeśli nie pamiętasz hasła do serwisu możesz w łatwy sposób skorzystać z opcji jego przypomnienia, w tym celu na stronie logowania do Platformy Transakcyjnej kliknij w:

– “Zapomniałeś hasło?”

Zablokowałeś konto na Platformie Transakcyjnej Caspar TFI?

Dostęp do Platformy Transakcyjnej jest automatycznie blokowany po trzykrotnym podaniu błędnego hasła.

Aby odblokować swoje konto, w zależności od sposobu logowania musisz:

  • Jeśli posiadasz Numeru Uczestnika i kod PIN do weryfikacji podczas rozmów na infolinii, zadzwoń do nas pod numer telefonu: 801 881 444 lub 61 415 25 50. Godziny pracy naszej infolinii: poniedziałek – piątek 9:00 – 17:00.
  • Jeśli logujesz się za pośrednictwem adresu email, przejdź na stronę “Zapomniałeś hasło?”, w pole “E-MAIL” wpisz adres, którym logujesz się na Platformie, a następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami.