Platforma CasparLine - monitoring strategii asset management

Dzięki naszej autorskiej platformie CasparLine zyskasz przede wszystkim:

Nieograniczony dostęp do swojego portfela inwestycyjnego w Caspar Asset Management S.A. Monitoring inwestycji o dowolnej porze dnia i nocy, z dowolnego miejsca na świecie – przy wykorzystaniu dowolnego urządzenia z internetem. Wygoda i bezpieczeństwo Twoich inwestycji są priorytetem.

Dostęp do wersji mobilnej platformy CasparLine – aplikacji dostępnej dla systemów Android oraz iOS. Są to niezwykle szybkie i nowoczesne rozwiązania, które pozwolą Ci mieć nieograniczony kontakt ze stanem portfela inwestycyjnego. Narzędzia udostępniane są jedynie klientom Caspar Asset Management S.A.

Twój portfel inwestycyjny zawsze w kieszeni!

Aplikacja mobilna daje dostęp do wszystkich funkcji serwisu i dodaje do tego większą wygodę oraz dostępność. Zastosowanie nowoczesnych technologii (między innymi PWA) umożliwiło przyśpieszenie działania serwisu oraz zwiększenie jego bezpieczeństwa.

 

Aplikacja jest dostępna do pobrania dla urządzeń działających pod kontrolą systemów operacyjnych Android oraz iOS.

 

Jak skorzystać z aplikacji mobilnej? Wystarczy przejść na stronę Platformy z przeglądarki na urządzeniu mobilnym i kliknąć w komunikat o dodaniu strony do urządzenia (wyświetli się na samym dole strony). Po tej czynności – w spisie aplikacji, pojawi się serwis CasparLine.

Bezpieczeństwo Platformy CasparLine - Caspar Asset Management S.A.

Robimy wszystko co w naszej mocy, aby platforma CasparLina była zgodna z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. Jednak musisz pamiętać, że także od Ciebie zależy czy korzystanie z niej będzie bezpieczne.

 

W trosce o bezpieczeństwo przekazywania danych poufnych platforma CasparLine wykorzystuje bezpieczny protokół SSL. O szyfrowaniu połączenia świadczy prefiks https przed adresem internetowym oraz ikona zamkniętej kłódki na pasku stanu wykorzystywanej przeglądarki internetowej.

 

Klikając dwukrotnie na symbol kłódki, można zweryfikować autentyczność certyfikatu. Należy zwrócić uwagę, czy certyfikat został wystawiony dla caspar.com.pl przez Centrum Organization Validation CA SHA2 oraz na datę jego obowiązywania. Ważne jest, aby do logowania wykorzystywać wyłącznie adres:

 

– https://casparline.pl

 

Adres ten został przesłany w wiadomości e-mailowej z adresu kontakt@caspar.com.pl. Użytkownik platformy CasparLine powinien odpowiednio zadbać o poufność danych logowania oraz logować się do platformy wyłącznie osobiście. Zalecamy regularną zmianę hasła do serwisu, jednak od takich zmian ważniejsze jest stosowanie bezpiecznych i unikatowych haseł. Ważne jest również poprawne wylogowanie poprzez kliknięcie „Wyloguj” i w dalszej kolejności zamknięcie okna przeglądarki.

Przed zalogowaniem upewnij się, że:

  • w polu adresowym przeglądarki internetowej widnieje adres https://casparline.pl,
  • łączysz się ze stroną w trybie szyfrowanym (w pobliżu pola adresowego, w zależności od przeglądarki internetowej, powinna znajdować się ikona kłódki lub nazwa firmy, na którą wystawiono certyfikat bezpieczeństwa),
  • certyfikat bezpieczeństwa został wystawiony na Caspar Asset Management S.A. (można to sprawdzić klikając dwukrotnie na ikonę certyfikatu na pasku adresowym przeglądarki).
  • nie ujawniaj nikomu swojego hasła oraz numeru identyfikującego (NIK),
  • nie zapisuj hasła oraz NIK,
  • w trakcie wpisywania hasła lub NIK upewnij się, że nie pozna ich osoba postronna,
    okresowo zmieniaj hasło w celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa,
  • staraj nie logować się do systemu w miejscach publicznych (hot spoty, kafejki internetowe itp.).

Bezpieczeństwo komputera:

  • pamiętaj o regularnych aktualizacjach systemu operacyjnego i przeglądarki internetowej,
  • używaj programu antywirusowego i dbaj o jego aktualność,
  • korzystaj z legalnego oprogramowania,
  • nie otwieraj i nie uruchamiaj plików nieznanego pochodzenia,
  • w przypadku korzystania z sieci Wi-Fi w domu – pamiętaj o zabezpieczeniu jej hasłem,
  • korzystając z serwisu CASPARLINE korzystaj tylko z jednego okna przeglądarki,
    podczas korzystania z serwisu nie używaj klawiszy nawigacyjnych przeglądarki internetowej (np. wstecz, odśwież),
  • po zakończeniu korzystania z serwisu CASPARLINE lub w razie konieczności oddalenia się od komputera zakończ pracę w serwisie korzystając z opcji Wyloguj,
  • używaj osobistego firewalla.

Zasady dotyczące haseł:

  • hasło powinno być tak skonstruowane, by uniemożliwiało łatwe jego odgadnięcie przez osoby niepowołane,
  • jeśli korzystasz z kilku serwisów – używaj innego hasła do każdego z nich,
    jako haseł nie stosuj imion, dat urodzin oraz innych danych odnoszących się do Twoich bliskich,
  • jeśli podejrzewasz, że ktoś niepowołany poznał hasło, którego używasz – zmień je.

W serwisie:

  • hasło musi mieć co najmniej 8 znaków,
  • hasło musi zawierać co najmniej 1 znak specjalny (!@#$ itp.),
    po trzech nieudanych próbach logowania (np. poprzez podanie błędnego hasła) konto zostanie zablokowane.
  • w przypadku jakichkolwiek podejrzeń co do bezpieczeństwa procesu logowania prosimy o niezwłoczny kontakt z pracownikami Caspar Asset Management S.A. na linii rejestrowanej (061) 8552430 lub z Państwa opiekunem.
  • w przypadku zablokowania dostępu do konta prosimy o kontakt z pracownikiem Caspar Asset Management S.A. na linii rejestrowanej (061) 8552430, który przeprowadzi proces odblokowania konta i nadania nowego hasła.
Zasady logowania CasparLine

Aby zalogować się do platformy CasparLine należy podać:

 

  • NIK, indywidualny numer identyfikacyjny, służący Użytkownikowi serwisu jako login do serwisu CasparLine.
  • Numer jest nadawany automatycznie.
  • Zdefiniowane hasło (spełniające podstawowe wymogi bezpieczeństwa).
  • W drugim kroku logowania podanie bezpłatnego SMS kodu od nadawcy „Caspar AM”.
  • SMS kod ma ważność 5 minut od momentu wygenerowania.


Masz problem z logowaniem?


Jeśli nie pamiętasz hasła do serwisu możesz w łatwy sposób skorzystać z opcji jego przypomnienia, w tym celu na stronie logowania do platformy CasparLine kliknij w:

  • “Zapomniałeś hasło?”.

 

Zablokowałeś konto na platformie CasparLine?

 

  • Dostęp do platformy CasparLine jest automatycznie blokowany po trzykrotnym podaniu błędnego hasła.
  • Aby odblokować swoje konto, w zależności od sposobu logowania musisz skontaktować się z biurem obsługi Klienta.

Podstawowe zasady dotyczące haseł:

 

  • hasło musi zawierać minimum 8 znaków,
  • co najmniej jedną wielką literę oraz jedną cyfrę lub znak specjalny (np. !, #, %),
  • hasło powinno być tak skonstruowane, by uniemożliwiało łatwe jego odgadnięcie przez osoby niepowołane,
  • jeśli korzystasz z kilku serwisów – używaj innego hasła do każdego z nich,
  • jako haseł nie stosuj imion, dat urodzin oraz innych danych odnoszących się do Ciebie lub Twoich bliskich,
  • jeśli podejrzewasz, że ktoś niepowołany poznał hasło, którego używasz – zmień je,
  • hasło może zostać ponownie zdefiniowane w zakładce „Ustawienia”,
  • po trzech nieudanych próbach logowania (np. poprzez podanie błędnego hasła) konto zostanie zablokowane,
  • zalecamy okresową zmianę hasła w celu ochrony konta przed nieautoryzowanym dostępem.


Zmiana hasła na platformy CasparLine:

 

  • hasło dostępu do platformy CasparLine możesz zmienić w każdej chwili, wystarczy zalogować się do platformy, przejść do sekcji ustawienia – a następnie w zakładce „Hasło do logowania” dokonać zmiany.

SMSkod to jednorazowy kod wysyłany zawsze od nadawcy „Caspar AM” pod podany w procesie rejestracji numer telefonu komórkowego Klienta. Jego wpisanie w drugim kroku jest konieczne do zakończenia procesu logowania do platformy CasparLine. SMSkod ma ważność 5 minut od momentu wygenerowania.

 

SMSKod jest potrzebny do walidacji urządzenia. Po udanej walidacji – urządzenie zostaje zapisane i logowanie nie wymaga kodu.

Przeglądarki – wersje, bezpieczeństwo, sugestie


W celu zachowania pełnego bezpieczeństwa Caspar Asset Management SA rekomenduje używanie najnowszych wersji przeglądarek internetowych, jednocześnie odradzamy korzystania z opcji zapamiętywania haseł przez przeglądarkę. Platforma CasparLine jest kompatybilna dla najnowszych wersji przeglądarek:

 

  • Mozilla Firefox;
  • Google Chrome;
  • Edge (dawniej Internet Explorer);
  • Safari;
  • Opera.


Klienci korzystający ze starszych wersji przeglądarek – mogą mieć problemy z zalogowaniem do platformy CasparLine. Serwis może nie wyświetlać się w odpowiedni sposób. Jednakże korzystanie z innych przeglądarek również jest możliwie, choć sugerowane zapewnią najlepszą wydajność i bezproblemowość usługi.

 

Jednocześnie nie zalecamy korzystania z publicznie udostępnionych urządzeń oraz niezaufanych łącz internetowych – jak na przykład publicznych i otwartych sieci WIFI.