Skargi i reklamacje
Informacja o obowiązujących w Caspar Asset Management S.A. zasadach dotyczących rozpatrywania skarg Klientów:
Jeśli masz zastrzeżenia lub uwagi dotyczące działalności Caspar Asset Management S.A. możesz złożyć skargę w następujący sposób:
1. Na piśmie:
- osobiście w siedzibie lub innych lokalach przeznaczonych do obsługi Klientów Spółki/upoważnionego Agenta lub;
- przesyłając na adres siedziby Spółki/siedziby upoważnionego Agenta za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub posłańca lub;
- przesyłając na adres do doręczeń elektronicznych Spółki, o którym mowa w art. 2 pkt 1 Ustawy z dnia 18 listopada 2020 roku o doręczeniach elektronicznych wpisany do bazy adresów elektronicznych, o której mowa w art. 25 tej ustawy.
2. Elektronicznie za pośrednictwem:
- wiadomości e-mail na adres elektroniczny Spółki: reklamacje@casparam.pl;
- poniższego formularza zgłoszeniowego:
3. Ustnie
- za pośrednictwem linii telefonicznej rejestrowanej, obsługiwanej przez Spółkę/upoważnionego Agenta lub;
- do protokołu podczas wizyty w siedzibie Spółki/siedzibie Agenta lub wizyty w innych lokalach należących do ww. podmiotów i przeznaczonych do obsługi Klientów: +48 61 855 24 30.
Formularz do pobrania:
Informacja o obowiązujących w Caspar TFI S.A. zasadach dotyczących rozpatrywania skarg Klientów:
Jeśli masz zastrzeżenia lub uwagi dotyczące działalności Caspar Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.( dalej: „Caspar TFI”) lub funduszu inwestycyjnego zarządzanego przez Caspar TFI możesz złożyć skargę, reklamację w następujący sposób:
1. Na piśmie
- osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, posłańca:
- w siedzibie Caspar Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A., ul. Półwiejska 32, 61-888 Poznań;
- w siedzibie ProService Finteco Sp. z o.o., ul. Konstruktorska 12A, 02-673 Warszawa;
- za pośrednictwem Dystrybutora (lista dystrybutorów znajduje się pod poniższym linkiem niżej);
- przesyłając na adres do doręczeń elektronicznych Towarzystwa, o którym mowa w art. 2 pkt 1 ustawy z dnia 18 listopada 2020 roku o doręczeniach elektronicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 569 ze zm.) wpisany do bazy adresów elektronicznych, o której mowa w art. 25 tej ustawy.
2. Elektronicznie, za pośrednictwem:
- adresu e-mail Caspar Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A.: tfi@caspar.com.pl;
- formularza kontaktowego umieszczonego na stronie internetowej Towarzystwa: www.caspar.com.pl;
3. Ustnie:
- w siedzibie Caspar Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych S.A., ul. Półwiejska 32, 61-888 Poznań;
- za pośrednictwem infolinii pod numerem telefonu: 801 881 444 (tylko w zakresie produktów Caspar Parasolowy FIO).
W celu umożliwienia rzetelnego rozpatrzenia skargi, reklamacji, zgłoszenie powinno zawierać co najmniej:
- dane umożliwiające identyfikację Klienta/Uczestnika (np. imię i nazwisko, PESEL, REGON) oraz dane kontaktowe Klienta/Uczestnika (adres do korespondencji/numer telefonu/adres email),
- szczegółowy opis przedmiotu skargi, reklamacji (numer Uczestnika/Rejestru, numer zlecenia, itp.),
- żądanie Klienta/Uczestnika w stosunku do Towarzystwa/Dystrybutora w związku ze złożeniem skargi, reklamacji.