Kim jesteśmy, jak inwestujemy,
co nas wyróżnia
CZYTAJ >>>
Zasady logowania
Logowanie na Platformie Transakcyjnej:
Logowanie bez SMSkodu (SMSKod użytkownik definiuje na ścieżce nabycia jednostek uczestnictwa funduszu inwestycyjnego):
W tym celu wymagane jest podanie Numeru Uczestnika lub adresu e-mail, z którego zostało założone konto na Platformie Transakcyjnej oraz zdefiniowanego hasła.
Logowanie z SMSkodem (SMSKod użytkownik definiuje na ścieżce nabycia jednostek uczestnictwa funduszu inwestycyjnego):
W tym celu wymagane jest podanie Numeru Uczestnika lub adresu e-mail, z którego zostało założone konto na Platformie Transakcyjnej oraz zdefiniowanego hasła. W drugim kroku logowania podanie bezpłatnego SMSkodu od nadawcy „Caspar TFI”. SMSkod ma ważność 5 minut od momentu wygenerowania.
Masz problem z logowaniem?
Jeśli nie pamiętasz hasła do serwisu możesz w łatwy sposób skorzystać z opcji jego przypomnienia, w tym celu na stronie logowania do Platformy Transakcyjnej kliknij w:
Zablokowałeś konto na Platformie Transakcyjnej Caspar TFI?
Dostęp do Platformy Transakcyjnej jest automatycznie blokowany po trzykrotnym podaniu błędnego hasła.
Aby odblokować swoje konto, w zależności od sposobu logowania musisz:
- Jeśli posiadasz Numeru Uczestnika i kod PIN do weryfikacji podczas rozmów na infolinii, zadzwoń do nas pod numer telefonu: 801 881 444 lub 61 415 25 50. Godziny pracy naszej infolinii: poniedziałek – piątek 9:00 – 17:00.
- Jeśli logujesz się za pośrednictwem adresu email, przejdź na stronę “Zapomniałeś hasło?”, w pole “E-MAIL” wpisz adres, którym logujesz się na Platformie, a następnie postępuj zgodnie ze wskazówkami.